Jak zarabiać na Ebooku i go promować

Jak zarabiać na Ebooku i go promować

Jeśli kiedykolwiek napisałeś e-booka, znasz podniecenie i strach przed dniem premiery. Ale jeśli jest to Twój pierwszy raz, czeka Cię niespodzianka. Jest wiele do zrobienia, aby Twój start był jak najbardziej udany. Przed wielkim dniem, będziesz musiał upewnić się, że twoje przyciski płatności i strona sprzedaży są na miejscu, a twoja sekwencja e-mail jest gotowa.

Blogowanie gościnne

Jeśli stworzyłeś eBooka, jednym z najlepszych sposobów na jego promocję jest blogowanie gościnne. To zwiększy twój autorytet i wystawi twój zasób do pasjonujących czytelników. Zacznij od badania i znalezienia kilku renomowanych blogów do gościnnego blogowania. Upewnij się, że przeczytałeś wytyczne dotyczące zamieszczania na każdej stronie i wyeliminowałeś te, które nie mają backlinków lub nie zapewniają dobrej wartości. Po umieszczeniu na tych stronach, upewnij się, że promujesz swój eBook, kierując czytelników z powrotem na swoją stronę.

Innym świetnym sposobem na promowanie ebooka jest korzystanie z serwisów społecznościowych, takich jak Twitter i Facebook. Strony te pozwalają dotrzeć do szerokiej publiczności, która kupi twój ebook. Można również pisać posty gościnne na blogach niszowych specyficznych lub budować profil autora na Amazon Author Central. Wreszcie, można zaangażować się z kolegami pisarzy i czytelników na forach i portalach społecznościowych.

Oprócz platform mediów społecznościowych, możesz wykorzystać swój własny blog do promocji eBooka. Upewnij się, że twój blog jest informacyjny i przyjazny, ponieważ im więcej osób odwiedza twój blog, tym większa szansa na sprzedaż twojego eBooka. Ponadto, możesz użyć biuletynów e-mailowych do pielęgnowania swojej publiczności i używać reklam na Facebooku do promowania swojej książki. Nie zapomnij użyć chwytliwej i przyciągającej wzrok okładki! Ponadto, można ustawić programy partnerskie dla osób, które są zainteresowane zakupem eBook.

Innym dobrym sposobem na promocję eBooka jest zaoferowanie go za darmo popularnym blogerom w Twojej niszy. Upewnij się, że poprosisz tych blogerów o udostępnienie Twojej książki swoim czytelnikom. Należy jednak uważać, aby nie naciskać ich na pisanie pozytywnych recenzji. Jeśli spróbujesz tej taktyki, prawdopodobnie skończysz z fałszywymi czytelnikami, a nie prawdziwymi.

Platformy mediów społecznościowych

Jeśli napisałeś e-booka i chcesz go sprzedać, możesz go promować za pomocą platform mediów społecznościowych. Możesz również pisać posty gościnne, które są związane z Twoim ebookiem. Co więcej, możesz linkować do swojego ebooka w tych postach gościnnych. Co więcej, możesz użyć influencer marketingu, aby uzyskać swój e-book przed oczami właściwej publiczności.

Facebook jest popularnym portalem społecznościowym, a ty możesz użyć tej platformy do promowania swojego eBooka. Możesz tworzyć reklamy dla swoich eBooków za pomocą zakładek Facebooka. Reklamy te pojawią się poniżej zdjęcia okładki. Użytkownicy mogą rozwinąć te zakładki klikając na przycisk „Więcej” po prawej stronie.

Możesz również promować swoje eBooki za pomocą Facebooka poprzez fan page. W przeciwieństwie do profili osobistych, strony autorskie mają wiele zalet, takich jak ogromna publiczność. Możesz również zaplanować posty i użyć reklam, aby dotrzeć do swoich fanów. Jest to skuteczny sposób na promowanie swojego ebooka.

Ebooki stały się popularnym narzędziem marketingowym wśród marketerów B2B. W rezultacie kompleksowy plan marketingowy jest ważniejszy niż kiedykolwiek. W przypadku niewielkiego budżetu możesz korzystać z platform mediów społecznościowych, kampanii PPC i innych. Musisz jednak uważać, aby nie wydawać setek dolarów na drogie reklamy. Zamiast tego użyj wielu platform cyfrowych i technik, aby promować swój eBook i zarabiać na nim.

Innym skutecznym sposobem promowania swojego ebooka jest oferowanie go po obniżonych cenach. Rabaty są sprawdzoną strategią marketingową i mogą przyciągnąć dużą liczbę czytelników. Zwróć jednak uwagę, że sprzedaż ebooka po obniżonych cenach nie oznacza rezygnacji z zysków. W rzeczywistości dobrze prowadzona promocja cenowa może faktycznie zwiększyć Twoje zyski.

Kindle store

Publikowanie własnego e-booka może być proste. Wystarczy zarejestrować się na darmowe konto Kindle Direct Publishing i przesłać swoją książkę w ciągu kilku minut. Następnie Amazon przejrzy Twoją książkę i udostępni ją do sprzedaży na Amazon na całym świecie. Otrzymasz 70 procent tantiem z każdej sprzedaży.

Możesz również poprosić czytelników o pozostawienie recenzji Amazon. Jest to świetny sposób na stworzenie dowodu społecznego, a także świetny sposób na promocję Twojego e-booka. Musisz jednak pamiętać, że czytelnicy nie mogą pisać recenzji bez zalogowania się na swoje konta Amazon.

Jedną z najważniejszych decyzji, jaką musi podjąć autor e-booka, jest to, czy opublikować go wyłącznie na Amazon Kindle. Chociaż możesz zdecydować się na zapisanie się do programu KDP Select firmy Amazon na 90 dni, możesz również chcieć zaoferować swój e-book za pośrednictwem innych kanałów.

Jeśli zdecydujesz się opublikować e-book na Amazon, musisz wiedzieć, jak uczynić go wartościowym. Spraw, aby Twoja książka była wartościowa dla czytelników poprzez dostarczanie wartościowych informacji. Pisz o tematach, które są dla Ciebie ważne. Jeśli Twoja książka jest o opiece nad zwierzętami domowymi, na przykład, właściciel zwierzęcia będzie potrzebował informacji na temat prawidłowego odżywiania i kiedy odwiedzić weterynarza. Właściciel psa może spędzić godziny na badaniu tematów związanych z opieką nad zwierzętami domowymi i jak prawidłowo szkolić swojego psa.

Podczas gdy może wydawać się zniechęcające do promowania swojej książki elektronicznej na Amazon, program Kindle pozwoli Ci zaoferować ją za darmo przez kilka dni. Pozwoli ci to uzyskać więcej ekspozycji i większą szansę na sprzedaż ebooka. Im więcej książek masz w sprzedaży, tym więcej dochodów otrzymasz.

Posiadanie własnej strony internetowej to kolejny sposób na zarabianie na e-booku. Możesz udostępnić PDF swoim czytelnikom na swojej stronie i skonfigurować prosty koszyk i link PayPal dla klientów, aby kupić swój e-book. Gdy zdobędziesz kilku klientów, możesz nałożyć wyższą cenę na swoją książkę.

Sukces Twojej książki będzie zależał od tego, jaką niszę wybierzesz. Niektóre pomysły nie mają ogromnej publiczności, a inne mają dużą konkurencję. Wybierz temat, w którym Twoi czytelnicy najchętniej ją kupią.

Podobne tematy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *